در بخش زیربنایی ۴ هزار میلیارد تومان، در بخش مسکونی و معیشتی حدود ۲۷ میلیارد تومان خسارت و در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و دام و طیور هم ۹۷۵ میلیارد تومان خسارت وارد شد
کد خبر: ۱۰۶۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 09 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: سیلاب اخیر ۵ هزار میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی و مسکونی استان خسارت وارد کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسینعلی محمدی به خسارت های سیلاب اخیر در استان اشاره کرد و گفت: سیلاب ۵ هزار میلیارد تومان به مازندران خسارت وارد کرد.

او با بیان اینکه شهرستان چالوس بیشترین خسارت ها از سیل را دیده است، گفت: خسارت‌های سیلاب در بخش‌های مختلف زیربنایی، مسکن، معیشت و کشاورزی بوده است.

سرپرست مدیریت بحران مازندران افزود: در بخش زیربنایی ۴ هزار میلیارد تومان، در بخش مسکونی و معیشتی حدود ۲۷ میلیارد تومان خسارت و در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و دام و طیور هم ۹۷۵ میلیارد تومان خسارت وارد شد.

محمدی در ادامه به ضعف پوشش بیمه منازل خسارت دیده اشاره کرد و تصریح کرد: در حال حاضر پوشش بیمه‌ای زیر ۲۰ درصد است که برنامه داریم ضریب پوشش بیمه را با همکاری بنیاد برکت افزایش دهیم.

او افزود: وضعیت هم اکنون پایدار است و با توجه به حسب دستور استاندار برای تشکیل کمیته های مختلف در شهرستانها برای پیگیری مشکلات مردم سعی در بهره‌گیری از ظرفیت‌ها داریم تا مشکلات را مرتفع کنیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار