لباس جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برگرفته ازرنگ پرچم مشعل صنعت نفت متشکل از سه رنگ زرشکی، سرمه ای وسفید است در دورنگ زرشکی و سرمه ای با خطوط سفید طراحی شده است
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 06 October 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در طراحی جدیدلباس تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برگ بلوط نماد زاگرس نشینان روی این لباس این تیم حک شده است.

 لباس جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برگرفته ازرنگ پرچم مشعل صنعت نفت متشکل از سه رنگ زرشکی، سرمه ای وسفید است در دورنگ زرشکی و سرمه ای با خطوط سفید طراحی شده است.

بر روی سینه سمت چپ این لباس، لوگو باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران درمیان یک برگ بلوط به نشانه نماد زاگرس نشینان حک شده است .

همچنین روی مقابل لباس با نام نفت و گاز گچساران به صورت فارسی و لاتین به رنگ سفید نشان از شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان اسپانسر سرمایه گذاراین تیم نوشته شده است.

در پشت این لباس نیز نام گچساران به صورت لاتین در بالا حک شده که نشان از تعلق این تیم به مردم متعصب و فوتبالدوست شهرپرافتخار و نفتخیز گچساران دارد.

طرح لباس جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که به نوعی متفاوت از طرح های قبلی لباس های این باشگاه است، با بهره گیری از نماد استان کهگیلویه و بویراحمد ،شهرستان و شرکت بهره برداری و باشگاه نفت و گاز گچساران به این لباس جلوه ای خاص بخشیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار