تابناک: رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان یارانه روستاییان و عشایر نباید قطع شود چرا که وثیقه وام آنان است.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲ 08 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی روستا که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: در سطح ملی مجلس و دولت تعامل سازنده ای دارند

وی با تاکید بر همدلی اعضای شورا و دهیاران اظهار کرد: از حادثه سازی و پرداختن به جدال های بی حاصل باید پرهیز کرد و این انرژی را صرف حل مشکلات مردم کنیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روستاییان لیاقت توجه در همه امور دارند، گفت: در نظام مقدس ایران به نقاط روستایی توجه زیادی شده است و در زمان طاغوت اینگونه نبوده است.

وی ادامه داد: روستاییان همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند و حضور زیادی در هشت سال دفاع مقدس داشتند و دارای بیشترین تولید هستند لذا شایسته است از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

عزیزی با بیان اینکه باید به اقتصاد روستایی توجه شود، گفت: باید شرکت های دانش بنیان به روستاها راه یابند چرا که خراسان رضوی معدن زعفران است و 94 درصد زعفران جهان در ایران تولید می شود اما به دلیل اینکه ایران زعفران خام را می فروشد از درامد کمتری نسبت به کشورهای خریدار برخوردار است.

وی ادامه داد: اما ایجاد شرکت دانش بنیان در روستاها موجب می شود تا درآمد بالایی در صادرات زعفران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: 350 میلیارد تومان در مجلس شورای اسلامی برای وام روستاییان به تصویب رسید تا وام بدون بهره دریافت کنند.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان یارانه روستایی و عشایری نباید قطع شود چرا که وثیقه وام آنان است البته به شرط اینکه روستاییان با یکدیگر تعاونی ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار