مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در ۹ ماه سپری شده از سال جاری ۱۸ هزار و ۱۳۱ تولد در استان ثبت شده که ۵۴ درصد این موالد پسر و ۴۶ درصد دختر هستند.
کد خبر: ۱۰۸۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳ 26 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «صادق خدادی» افزود: از این تولدها؛ ۴۰ درصد فرزند اول، ۴۰/۸ درصد فرزند دوم، ۱۴/۴ درصد فرزند سوم و ۴/۴ درصد فرزند چهارم و بالاتر است.

وی همچنین بیان داشت: آراد، آیها، محمد، کارن و آرسام بیشترین اسم‌های پسر و رستا، آوین، تیلا، هانا و آوا بیشترین اسم های دختر است که در سال جاری نام گذاری شده است.

خدادی در ادامه میزان فوتی های ۹ ماهه گذشته استان کرمانشاه را ۹ هزار و ۴۵۲ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ۵۹ درصد فوتی ها مردان با میانگین سنی ۶۱/۲ سال و ۴۱ درصد زنان با میانگین سنی ۶۶/۲ سال را تشکیل می دهند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ۹ ماه سپری شده از سال ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۶۱۶ مورد ازدواج ثبت شده، که میانگین سنی ازدواج مردان ۳۱/۱ درصد و زنان ۲۶/۸ درصد بوده است.

خدادی همچنین میزان طلاق ۹ ماه گذشته استان را سه هزار و ۸۹۹ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: میانگین سن مردان طلاق گرفته ۳۷/۶ درصد و زنان ۳۲/۹ درصد ثبت شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارای سکنه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار