سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد، اظهار داشت: این متهم حرفه ای مبلغ 5 هزار ميليارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد
کد خبر: ۱۰۸۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 26 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 4/10/1401 تقدیم حضورتان می گردد .

-------------------------------

دستگیری کلاهبردار 5 هزار میلیاردی در مازندران

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسايي و دستگيري متهم حرفه اي که از 14 شهروند مازندرانی، 5 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"مرتضی میرزایی" در تشریح این خبر گفت: پرونده اي با شکايت 14 نفر مبني بر کلاهبرداري با روش دلالي در امور بانکي با شيوه اخذ تسهيلات بانکي کلان از دادسراي شهرستان قائمشهر بدليل اهميت و حساسيت پرونده به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی استان مازندران ارجاع شد.

وی افزود: در اظهارات شکات مشخص شد که متهم با ادعاي توانايي در اخذ تسهيلات، مالباختگان را فريب داده و اسناد ملکي را از آنها بعنوان ضمانت به نام خويش مي کرد و قرارداد اجاره به شرط تمليک با مالباختگان امضاء و بدين شيوه با پرداخت مبلغي تحت عنوان وام، عملاً املاک مالباختگان را از تملکشان خارج مي کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی در ادامه رسيدگي به پرونده و با تکميل ادله و مدارک و مستندات و تحقيقات ميداني متهم را شناسایی کردند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد، اظهار داشت: این متهم حرفه ای مبلغ 5 هزار ميليارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

-------------------------------

23 فقره سرقت در پرونده سارق آملی

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگيري یک سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با اعتراف به 23 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه آغوزبن به همراه عوامل پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، یک سارق را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 23 فقره سرقت داخل خودرو  نیز اعتراف داشته است.

سرهنگ داداش تبار در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

-------------------------------

سوداگر مرگ در محور کندوان دستگیر شد

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامي شهرستان چالوس ازشناسايي و دستگيري عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 4 کیلو گرم موادمخدردرمحور کندوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر خسروی" با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر توسط فردی از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس با همکاری پلیس مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با انجام اقدامات اطلاعاتي ، متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، افزود: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين فرد را دستگير و در بازرسی از خودروی وی 4 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سرهنگ خسروی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند

-------------------------------

انهدام باند 3 نفره موبایل قاپ ها در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 3 موبایل قاپ سابقه دار با 25 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح خبر گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و یکسری اقدامات و همکاری مردم در یک عملیات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان را حین سرقت در تجمع مردم در مصلی شهرستان که از مجرمین سابقه دار بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند دو نفر دیگر از همدستان متهم که یک زن و یک م

رد (زوج ) را کمتر از 3 ساعت دستگیر کنند.

سرهنگ عنایتی با اشاره به دستگیری باند 3 نفره گوشی قاپ 2 زن و یک مرد و توقیف یک دستگاه خودرو پژو 206 در ادامه گفت : متهمان در بازجویی ها تاکنون به 25 فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و تلاش کارآگاهان، تعداد 25 نفر از شاکیان شناسایی و متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

-------------------------------

توقیف سواری بنز با پلاک جعلی

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف سواری بنز میلیاردی با پلاک جعلی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان يکي از سرفصل هاي مهم مأموريتي در برنامه ريزي هاي عملياتي ماموران انتظامی قرار دارد.

وی ادامه داد: ماموران پليس آگاهی شهرستان ساری در گشت زنی های خود متوجه يک دستگاه خودرو سواری بنز 240 که راننده آن اقدام به دستکاري و جعل شماره هاي مربوط به پلاک خودرو کرده بود، شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف کردند، اظهار داشت: راننده متخلف در اظهارات خود بیان داشت که با تغيير رقم هاي شماره پلاک خودرو، سعی در مخفي نگه داشتن تخلفات حادثه ساز خود از ديد ماموران داشت.

سرهنگ حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خودروی مکشوفه را 10 ميليارد ريال برآورد کردند که پس از تشکيل پرونده متهم تحويل مراجع قانوني شد.#

-------------------------------

دستگیری عاملان درگیری با سلاح سرد در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری عاملان درگیری با سلاح سرد در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر اظهارداشت: پس از اعلام مرکز 110 مبنی بر وقوع یک مورد چاقو کشی در شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شدند، گفت: با تحقیقات تخصصی و بررسی های بعمل آمده توسط پلیس، عاملین چاقو کشی که 5 نفر بودند شناسایی و پس از هماهنگي قضائي در يك عمليات غافلگیرانه کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، تصريح كرد: متهمان در تحقیقات اوليه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصي اعلام کردند.

سرهنگ جعفری در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

-------------------------------

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 3 سارق و کشف8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و تابعه این شهرستان 3 سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه مقدار 5 کیلو سیم برق مسی و کابل مخابراتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به 8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------

کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح اين خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامي اين فرماندهي در اقدامی اطلاعاتي، از فعالیت یک نفر از عاملین تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضایی،در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه ماموران خودروی این عامل افیونی را متوقف و در بازرسی از آن 4 کیلوگرم تریاک کشف کردند، اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررس

ی است.

سرهنگ اکبری با بيان اين که مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان است.

-------------------------------

دستگیری 11 معتاد متجاهر و 21 خرده فروش مواد مخدر در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 11 معتاد متجاهر و 21 خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

وي افزود: در اين راستا 21 خرده فروش مواد مخدر و 11 معتاد متجاهر و پرخطر از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري و از آنان مقدار تقریبی 2 کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل ضمن تشکر از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.

-------------------------------

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری 53 نفر از عاملان افیونی و مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده، مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 5 متهم به سرقت، 4 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 40 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: از دیگر توفیقات اجرای این طرح، کشف 12 فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر ، پلمپ 3 واحد صنفی متخلف و توقیف 4 خودرو و موتور سیکلت متخلف و فاقد مدارک بوده است.

سرهنگ دیلمی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار