بر اساس گزارش هواشناسی مازندران هوای استان مازندران در هفته آینده صاف می باشد البته در روز پنجشنبه آینده بارانی پیش بینی شده است
کد خبر: ۱۰۸۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 28 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، طبق پیش بینی هواشناسی، با کاهش ناپایداری های جوی در مازندران ، دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه ای با ۲ تا سه درجه افزایش در روز پنجشنبه بین ۱۳ تا ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز با یک تا چهار درجه افزایش به چهار تا ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر برسد. 

آخرین وضعیت جوی مازندران

پنج‌شنبه شب تا روز شنبه مجددا جریانات شمالی روی منطقه تقویت شده و انتظار داریم آسمانی نیمه‌ابری تا ابری را شاهد باشیم که در غرب استان با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی این مدت به‌صورت نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود

دمای هوای شبانه نیز از امروز تا پایان هفته در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بین صفر درجه تا منفی پنج درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

داده‌های آماری از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که قراخیل قائم شهر با ثبت دمای ۱۵.۸ و سیاه بیشه با ۳.۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته ۲ درجه تغییر خواهد یافت.

وضعیت دریای خزر نیز طی امروز همراه با موج و باد متوسط پیش بینی شده است.

هواشناسی شرایط جوی مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی طی امروز و فردا در در نیمه غربی استان ابری گاهی با بارندگی و در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف و در نیمه شرقی ابری با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف پیش بینی کرده است.

آسمان مازندران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و از شامگاه پنجشنبه تا شنبه آینده نیمه ابری تا ابری بویژه در نواحی غربی با بارش پراکنده باران پیش بینی شده است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار