رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمانشاه از برپایی موکب های پذیرایی و فرهنگی با حمایت های مالی ستاد به مناسبت دهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 31 December 2022

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام هفته بصیرت و دهه مقاومت این ایام را فرصت مهمی برای بصیرت افزایی در جامعه دانست و اظهار کرد: در این هفته برپایی موکب های مقاومت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از موکب هایی که به صورت معمول قصد فعالیت در سطح شهر را دارند حمایت می کند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: این موکب ها توزیع غذا و پذیرایی خواهند داشت و تعدادی هم اقلام فرهنگی شامل پوستر و عکس های حاج قاسم و شهید ابومهندس را ارائه می کنند.

وی هدف از اجرای این برنامه ها را یادآوری و حفظ یاد و خاطره شهدای بزرگی چون سردار حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: برنامه هایی هم به صورت متمرکز از طریق مرکز به همین مناسبت اعلام و برگزار می شود از جمله برنامه های فرهنگی در شهرستان ها خواهد بود.

کلهری از حمایت های مالی گروه ها و هیئات مستقر در مراکز شهرستان ها خبر داد و گفت: این موکب ها در هر نقطه از شهرستان های سطح استان که مایل باشند برپا می شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار