سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ازخرید دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ برای تجهیز به عنوان خودروی های آتش نشانی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 31 December 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، آتش پاد سوم محسن فضلی افزود: در سال جاری دو دستگاه خودروی شاسی ۱۸ تنی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برای ارتقای سطح ایمنی شهر توسط سازمان آتش نشانی شهرداری اراک خریداری شد.
وی یادآورشد: خرید این خودروها با هدف تجهیز و تامین سازمان آتش نشانی برای بالابردن ایمنی شهر و شهروندان و همچنین پاسخگویی مناسب به هنگام حوادث، توسط شهرداری و سازمان آتش نشانی خریداری گردیده و در بودجه سال آتی نیز پیشنهاد خرید ۸دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق ارائه شده است.
فضلی با قدردانی از مساعدت ها و حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر از سازمان آتش نشانی اراک، ادامه داد: در سال گذشته نیز سه دستگاه خودروی سنگین ۱۸ تن نیز از همین نوع توسط سازمان خریداری شده و مراحل برگزاری مناقصات هر پنج دستگاه خودرو برای تجهیز به عنوان خودروهای اطفای حریق در حال برگزاری می باشد.
سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اراک اضافه کرد: بروزرسانی و نوسازی ناوگان خودرویی و نزدیک شدن به سطح استانداردهای روز از برنامه های آتی این سازمان بوده که امیدواریم با حمایت های بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با اختصاص بودجه های مناسب برای خرید تجهیزات و ماشین آلات به این مهم دست یابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار