استاندار کرمانشاه در دیدار مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ضمن تاکید برای ضرورت ارتقای خدمات رسانی این شرکت به مردم و مسافران استان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید همپای سایر دستگاه‌های مربوطه نقش خود را توسعه صنعت گردشگری استان به درستی ایفا کند به طوری که مسافران در استان هیچ مشکلی در دسترسی و تامین آسان سوخت نداشته باشند.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲ 02 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه دکتر محمدطیب صحرایی در این دیدار گفت: باید هر نهاد، دستگاه و مجموعه‌ای در استان حداکثر نقشی که در توسعه استان در توان دارد را به میدان بیاورد. شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هم باید بررسی کند در توسعه استان، چقدر می‌تواند کمک کند.

به گفته دکتر صحرایی، نفت سرمایه ملی است، اما روزی تمام میشود باید از نفت و درآمد‌های نفتی سرمایه‌ای پایدارتر بسازیم که گردشگری یکی از این سرمایه هاست.

وی پیشنهاداتی برای ارتقای عملکرد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کرد و مسئله اصلی استان را رونق اقتصادی و اشتغالزایی دانست و گفت: تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان اشتغالزایی، وظیفه همه دستگاه‌های استان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان هم در این دیدار گزارشی از ظرفیت و وضعیت ذخایر فرآورده‌های نفتی و اقدامات انجام شده در خصوص جلوگیری از قاچاق سوخت در پایانه‌های مرزی استان ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار