دبیر همایش تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی از ارسال بیش از 600 مقاله به دبیرخانه همایش ملی تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی خبر داد و گفت: از مجموع مقالات ارسالی، 51 مقاله برگزیده شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 10 October 2015
حجت‌الاسلام علیرضا صادق‌زاده در همایش کشوری علمی و پژوهشی تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی که در تالار ابن‌هیثم پردیس شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: همایش تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی نخستین همایشی است که در این عرصه برگزار می‌شود و رویکرد ما در این همایش پرداختن به زندگی امام رضا(ع) بوده چراکه آثار تربیتی فراوانی در سیره ایشان وجود دارد.

دبیر همایش تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی افزود: این همایش با رویکردهای شخصیتی امام رضا(ع) برگزار شده و با محوریت سیره زندگی حضرت مقالات و آثار متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شد که در مراسم اختتامیه از مقالات برگزیده و برتر تجلیل می‌شود.

وی عنوان کرد: تعلیم و تربیت موضوعی مهم بوده که اساتید ما همواره در مسیر تدریس خود باید از چراغ درخشان سیره اهل‌بیت(ع) و امام رضا(ع) کمک بگیرند و باید گفت با گرایش به این فرهنگ رضوی می‌توان گام‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف کشور برداشت و پیشرفت را در سال‌های آینده بیش از پیش مشاهده کرد.

دبیر همایش تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی با اشاره به اینکه تعداد 600 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است، یادآور شد: از میان این آثار تعداد 51 مقاله توسط هیئت داوران ارزیابی و به عنوان مقاله برتر در این همایش ارائه می‌شود و مقالات برتر در قالب یک فصل‌نامه علمی و پژوهشی با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) چاپ می‌شود که به طور حتم دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های علمی و پژوهشی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار