کد خبر: ۱۰۹۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲ 23 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی نوشهر از اجرای بیست و چهارمین مرحله طرح عملیاتی ظفر در این شهرستان خبر داد و گفت در اجرای این طرح ۷۳ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این مرحله از اجرای طرح که به مدت یک روز در این شهرستان با بهره گیری از توان تجهیزاتی خود شهرستان عملیاتی شد برخورد با سارقان، فروشان مواد مخدر ، قاچاقچیان کالا، تخلفات راهور ،پیگیری برگه های جلب و دیگر جرایم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد؛ در این طرح عملیاتی 9 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به دلیل تخلفات راهنمایی و برخی جرایم توقیف و به پارکینگ انتقال شدند.
فرماندهی انتظامی نوشهر تصریح کرد؛ دستگیری 7 نفر سارق و 2 نفر به دلیل ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر و 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار نیز بخشی از اقدامات پلیس شهرستان در اجرای این طرح بود که طی این عملیاتها مقدار 3 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ،کشف یک دستگاه خودرو پژو و یکدستگاه موتور سیکلت سرقتی برخی اموال مسروقه نیز از سارقان کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد 16 نفر نیز طی اجرای طرح به دلیل داشتن برگه جلب دستگیر، تعداد 3400 نخ سیگار قاچاق کشف، 2400 عدد انواع مواد محترقه و 3 قیضه سلاح سلاح شکاری غیر مجاز و 1 قبضه سلاح جنگی و پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح ناظر 2 از اقدامات پلیس در این طرح برشمرد و اعلام کرد : تمامی دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار