به مناسبت روز پاسدار بخشدار پاتاوه بهمراه امام جمعه و دیگر مسئولین این بخش با حضور درحوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) وگردان ۴۸۳ مالک اشتر شهرستان دنا در پاتاوه با فرماندهان و پرسنل سپاه دیدار و از زحمات شبانه روزی آنان قدر دانی و این روزبزرگ و مبارک را به آنان تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶ 26 February 2023

در حاشیه این دیدار امام جمعه گفت: پاسداران افردانقلابی و ولایتمداری هستند که تاریخ به وجودشان افتخار میکند، وی افزود امام راحل با آن عظمت وبزرگیش فرمود ای کاش یک سپاهی بودم وافزود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی افزود:خدمات سپاه برای نظام و انقلاب ومردم برهیچ کسی پوشیده نیست از سردار سلیمانی گرفته تا بخشدار پاتاوه مهندس صفادوست که در طول همین مدت کوتاه یکماه تحولات بزرگی درشهر وبخش پاتاوه ایجادکردند و همه بعینه مشاهده میکنید که بحمدالله پاتاوه چهره بهاری بخود گرفته است؛

وی سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیرو های متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هرنوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

بخشدار پاتاوه هم در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مردمی است که در تمامی عرصه ها نقش‌آفرین است، هم در جنگ نرم وهم درجنگ سخت و هم در بحث سازندگی با قدرت و به موقع ورود پیدا می کند.

صفادوست در ادامه افزود:سپاه ضمن حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب وامنیت مرزها دربحرانها همچون سیل وکرونا حضوری جهادی داشته ودریک کلمه امنیت وآرامش امروز ملت ما و همسایگان مسلمان مدیون رشادت‌های فرزندان برومند سپاه ایران اسلامی است. 

بمناسبت روز پاسدار در پاتاوه صورت گرفتبمناسبت روز پاسدار در پاتاوه صورت گرفتبمناسبت روز پاسدار در پاتاوه صورت گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار