استاندار سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت و اقدامات انجمن اهدای عضو نه پاداش مادی دارد و نه برای تعریف و تمجید است، گفت: انجمن اهدای عضو با نوع فعالیت خداپسندانه و خدمت به خلق خداوند، دارای مجموعه‌ای از افراد متخصص و کارآمد است که در مسیر فرهنگ سازی این کار خداپسندانه می توانند؛ با توانمندی قدم بردارند.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 03 April 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با انجمن اهدای عضو استان ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت و آرزوی بهره‌گیری از فضیلت های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اقدامات ماندگاری که اعضای انجمن اهدای عضو در سطح جامعه انجام می دهند، با نیت خالصانه و در راه رضای خداوند صورت می گیرد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: استان سیستان و بلوچستان استان غنی و ثروتمندی است و القای محرومیت در این استان سبب ایجاد یاس و ناامیدی و بروز آسیب‌های مختلفی در سطح جامعه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در اسلام کار، تلاش، کسب و تولید علم عبادت است، اذعان کرد: تولید علم عامل نوآوری و خلاقیت است که سبب ایجاد تغییر و تحول در جامعه می‌شود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: مرزیکی از پتانسیل های عظیم استان است که در این راستا ارتباط کشورهای مختلف از طریق زمین و دریا در عرصه تجارت به سرعت در حال رشد است.
 
کرمی بیان داشت: در حال حاضر شاهد رشد فعالیت های تجاری و صدور مجوز‌ فعالیت‌های اقتصادی در سطح استان هستیم.
 
وی با اشاره به مبحث معادن، فعالیت حوزه مهندسی و واردات منطقه‌ای افزود: اقدامات زیربنایی در سطح استان افزایش یافته که سبب بهره‌مندی از پتانسیل‌های استان خواهد شد.
 
استاندار با اشاره به ظرفیت عظیم بندر چابهار و و فعالیت کشتی‌های اقیانوس پیما و تخلیه روزانه کانتینرها اذعان کرد: برنامه‌ریزی در جهت ایجاد ۱۴ هزار هکتار نخلستان و افزایش تولید محصولات باغی مانند موز صورت گرفته است.
 
محمد کرمی بیان داشت: زمانی تورم مهار می‌شود که تقاضا و عرضه یکسان باشد که این امر با افزایش تولید امکان پذیر است و افزایش تولید در گرو ورود سرمایه‌ها به این عرصه خواهد بود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بیان داشت: خداوند به اعمال ما نیاز ندارد و شما با این اقدام خداپسندانه خودتان را در معرض نورالهی قرار داده و از آن بهره گرفته اید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار