استاندار هرمزگان:
تابناک هرمزگان - استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تعامل سازنده‌ای بین سپاه و دولت در استان وجود دارد، گفت: سپاه کمک بزرگی برای مجموعه دولت است و در استان، هر کجا لازم باشد از کمک‌های مجموعه سپاه امام سجاد(ع) استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 08 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مهدی دوستی در دیدار با سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و دیگر فرماندهان و مسوولان این نهاد انقلابی در استان افزود: پیوند کشور با ائمه اطهار(ع) جزو نقاط مثبت جمهوری اسلامی ایران است‌ که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز برخواسته از همین نگاه در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

دوستی یادآورشد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تمام توان همواره برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال (مهار تورم؛ رشد تولید) تلاش می‌کند و در بسیاری از عرصه‌ها حتی کنترل بازار نیز همواره با دولت همراهی و همکاری داشته است.

وی تصریح‌ کرد: طبق فرمایش امام راحل، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، ما امروز این مساله را در کشور به وضوح شاهد هستیم، چرا که در توسعه‌ی زیرساخت‌ها، تامین امنیت داخلی، محرومیت زدایی و تقویت بازدارندگی به طور کامل تاثیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص است و هرجا لازم باشد حضور دارند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه آبرسانی یکی از چالش‌های هرمزگان است، خاطرنشان‌کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه حدود یکهزار میلیارد تومان طرح در حوزه آبرسانی در دست اجرا دارد، ضمن اینکه امسال گام‌های بزرگی در بحث آب شیرینکن‌ها و توسعه شبکه آبرسانی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به روستاهایی که در استان هرمزگان با تانکر آبرسانی می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: تلاش‌های جهادی سپاه، حل مشکل آبرسانی است و بیشتر روستاهایی که توسط سپاه امام سجاد(ع) استان آبرسانی می‌شوند، بدون منابع آبی هستند.

استاندار هرمزگان در پایان عملکرد دستگاه‌های فرهنگی را بدون خروجی مطلوب دانست و بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای مخلص سپاه در حوزه‌های فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار