در پی درگذشت مرحوم حاج حبیب الله درخشان، خانواده ایشان در پیامی از ابراز همدردی مردم شریف چابهار که با حضور در مراسم تدفین، بزرگداشت و یادبود آن مرحوم شرکت کردند تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 25 April 2023
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
 
هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده‌ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل نمی‌باشد لذا بر آن چه که می‌دهد شاکریم و بر نداده‌هایش صبر می‌کنیم چه سخت است باور نبودنش و قبول ندیدنش و چه غم انگیز است چشم بر شب‌هایی داشتن که در آن فانوس تنهایی ما را با خود آتش می‌زند.
با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را.
چه آن کس که با ابراز محبت و پیام و تماس خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید و چه آن کس که به قدوم مبارک خود و چه آن عزیزی که به خط و جراید گرد غم از چهره غمگین ما زدود.
در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را برگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید،
با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می‌کنیم
و از درگاهش می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!
بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران که در مراسم تشیع و به خاک سپاری پدرمان حاج حبیب الله درخشان  ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند از صمیم قلب تقدیر و  قدردانی  تشکر نموده و  سپاسگزار همدلی و مهر همه ی مهربانانی که در سخت ترین و تاریک ترین لحظات عمرمون ،همراهمون بودند و هستند، هستیم.
آرزو می کنیم در خوشی هاشان ،توان تلافی داشته باشیم.
 فرزندان : خلیل الله درخشان - صلاح الدین درخشان
 
_____________________
تابناک سیستان و بلوچستان ضایعه درگذشت مرحوم حاج حبیب الله درخشان را به خانواده معظم ایشان، خصوصا فرزند برومندشان، جناب آقای دکتر صلاح الدین درخشان و نوه عزیز آن مرحوم، هنرمند چیره‌دست جناب آقای سعید درخشان تسلیت عرض نموده، برای روح آن مرحوم از درگاه باریتعالی طلب مغفرت و آرامش ابدی و برای خانواده محترم، طلب صبر و بقای سلامت می‌نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار