مسئول کمیته نظارت برسلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس گفت:در بازرسی از ۶۰ باشگاه ورزشی استان بر اساس درجه بندی تخلفات ۱۰ باشگاه دارای تخلف درجه یک برای پلمپ به اداره اماکن ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 02 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نوید عبدالهی فرد افزود:با تشدید نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی استان در سال جدید باشگاه‌های ورزشی استان به صورت منظم بازرسی می‌شوندو تخلفات باشگاه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام می‌شود.
عبدالهی افزود:در فروردین ماه امسال از بیش از ۶۰ باشگاه ورزشی استان بازرسی انجام شد که تخلفات آنان به اداره کل ورزش و جوانان اعلام شد و اداره کل ورزش و جوانان نیز بر اساس درجه بندی تخلفات اسامی۱۰ باشگاه ه دارای تخلف درجه یک را برای پلمپ به اداره اماکن ارسال کرده است.
وی ادامه داد:پایان تاریخ مجوز و عدم تمدید آن، عدم عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان (بیمه ورزشی) و ارائه و وجود مکمل از جمله تخلفات درجه یک باشگاه‌های ورزشی به حساب می‌آیند.
نوید عبدالهی فرد ادامه داد:بازرسین هیات پزشکی ورزشی تا پایان سال حداقل ۲ بار از همه باشگاه‌های ورزشی استان بازرسی می‌کنند و درصورت مشاهده تخلف ضمن تذکر به باشگاه‌ها تخلف آنان به صورت مکتوب به اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می‌شود.
مسئول کمیته نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی فارس همچنین گفت:مردم و ورزشکاران در صورتی که در باشگاه‌های ورزشی تخلفی مشاهده کنند می‌توانند با مراجعه به سایت هیات پزشکی ورزشی فارس به آدرس https://www.ifsm.ir/service/provinces/fars ضمن ثبت تخلف باشگاه مورد نظر پیگیر شکایت خود باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار