به مناسبت گرامیداشت مقام معلم:
سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمداز اعزام دانش آموزان دختر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی یاسوج به کرمان جهت تجدید بيعت با آرمانهای شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 04 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در آیینی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع آموزش وپرورش استان، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، فرمانده بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و جمعی از اولیا ،دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یاسوج در اردوی سه روزه راهی کرمان جهت تحدید بیعت با شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی شدند.
حجت دبیقی سرپرست معاونت پرورشي و فرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در این ایین در گلزار مطهر شهر یاسوج گفت: این اردوی زیارتی با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان و با هدف آشنایی دانش آموزان با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر دانش آموزان با با سیک زندگی ، منش ، اخلاق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی انجام می گیرد.

گوهر باقرپور مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهر یاسوج نیز گفت: در این اردوی سه زوزه ۸۷ نفر از دانش آموزان دختر به همراه مربیان خویش حضور دارند.

باقر پور افزود: این اردو زیارتی و سیاحتی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان به مقصد قبر مطهر حاج قاسم سلیمانی در کرمان به مدت سه روز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار