به منظور ارتقای صلاحیت حرفه ای و توانمند سازی کارشناسان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خوی ، کارگاه آموزشی آشنایی با اصول خبرنویسی و ارتباط با رسانه با حضور مدرسان صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 13 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ، کارگاه آموزشی «خبرنویسی» ویژه رابطین روابط عمومی شاغل دردانشکده ها، پژوهشکده ها و واحدهای مختلف دانشگاه، با هدف افزایش توانمندی و ارتقا کیفی رابطین از طریق آموزش هدفمند موضوعات تخصصی روابط عمومی برگزار شد.


مهدی رضایی آذر، یکی از مدرسین این کارگاه در این جلسه روابط عمومی را موتور فکری هر سازمان دانست و گفت: روابط عمومی باید به عنوان مشاور مدیران ارشد سازمان در فرآیند تصمیم گیری لحاظ شود.

رضایی آذر افزود: با وجود اینکه در متون علمی وظایف روابط عمومی مشخص و معین است در برخی سازمانها این اصول زیر پا گذاشته می شود.

سردبیر خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ٱذربایجان غربی در این جلسه در خصوص مفاهیم خبر، ارزش های خبری و سبک های خبرنویسی و نگارش خبر نیز مطالبی ارائه کرد.

زیبا محمدی دیگر مدرس صداوسیمای مرکز استان نیز با تاکید بر توانمندسازی کارکنان روابط عمومی سازمانها تصریح کرد: تقویت روابط عمومی هر سازمان موجب ارتقاء و پیشرفت آن سازمان می شود.

محمدی در ادمه در خصوص مباحثی شامل سواد رسانه ای، رسانه ها و مفاهیم و اصول خبرنویسی به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشهای لازم را ارائه و به مشکلات و مسائل آنان در این زمینه ها پاسخ داد.

در این کارگاه تخصصی ۱۲ نفر از کارشناسان روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خوی حضور داشتند.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار