سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۴۰۰ نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های فنوج و نیکشهر طی روزهای اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸ 31 July 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سیدمحمدمهدی سجادی اظهار کرد: امدادرسانی به سیلزدگان در شهرستان‌های فنوج و نیکشهر توسط ۷۳ نفر نجاتگر در قالب ۱۵ تیم عملیاتی انجام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: ۳۱۹ آسیب دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: ۲۳ دستگاه چادر امدادی، ۳۸ تخته موکت، ۸۷تخته پتو و ۱۳۶ کیلوگرم نایلون سنگری، ۵۰ دستگاه چادر مسافرتی، ۷۶ سبد غذایی ۱۰ روزه، ۲۶ بسته غذایی یک ماهه و ۲۰۰ کیلوگرم برنج از جمله اقلامی بودند که بین آسیب دیدگان در این مدت توزیع شده است.

وی گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به طور ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

سجادی خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار