مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به جابه جایی حدود سه هزار زائر از این فرودگاه، اعلام کرد: پروازهای شرکت هواپیمایی ابهار از مبدا این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و بالعکس امروز برقرار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 03 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» سید مهدی جعفری افزود: با توجه به استقبال زایران حسینی از پروازهای این فرودگاه، چهار پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی چابهار به همین منظور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از دهم شهریور ماه نخستین پرواز بین المللی این شرکت به مقصد نجف اشرف از طریق پیام آغاز شده است، افزود: همچنین امروز دوازدهم شهریور و روزهای پانزدهم و هفدهم همین ماه پرواز نجف- کرج - نجف از طریق شرکت هواپیمایی چابهار انجام خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه در کنار پروازهای فوق العاده در روزهای شنبه هر هفته یک پرواز از مبدا پیام به مقصد نجف اشرف و بالعکس انجام می شود، گفت: تاکنون حدود سه هزار زائر از طریق فرودگاه بین المللی پیام جابه جا شدند.

وی گفت: فرودگاه بین المللی پیام به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این زمینه فعالیت دارد.

فرودگاه بین المللی پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می دهد که قرار است با همکاری شرکت های هواپیمایی داخلی تعداد پروازهای داخلی و خارجی آن افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار