مدیر حج و زیارت ایلام:
مدیر حج و زیارت ایلام گفت: زائر ایلامی در بند عربستان شنبه هفته آتی آزاد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 15 October 2015

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: زائر ایلامی در بند عربستان شنبه هفته آتی آزاد می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام، غلامرضا ممیز امروز اظهار داشت: حسن رحیمی یکی از زوار کاروان ایلام به حج تمتع است که طی روزهای گذشته در زیارت دوره مدینه با شکایت ماموران عربستانی توسط پلیس دستگیر و با حکم قاضی روانه زندان می‌شود.

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: بنا بر آنچه که با مدیر کاروان حج تمتع ایلام و همچنین رایزنی با فرهمند رئیس ستاد مدینه حج تمتع امسال انجام گرفت مشخص شد که حال حسن رحیمی زائر ایلامی دربند عربستان خوب بوده و تمام رایزنی‌ها برای آزادی وی از بند عربستان انجام شده است.

وی ادامه داد: قرار است به زودی و ظرف روز شنبه هفته آتی حسن رحیمی زائر ایلامی در بند عربستان از زندان آزاد و بلافاصله راهی کشور و استان ایلام شود.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان کنسولگری ایران در عربستان و مسئولان امدادی و دیگر مسئولان ایرانی حاضر در عربستان وضعیت حسن رحیمی زائر ایلامی کاروان حج تمتع امسال را مناسب ارزیابی کرده و وعده داده‌اند که به زودی از زندان آزاد می‌شود.

ممیز تصریح کرد: ماموران عربستانی پس از شکایت از رحیمی مدعی شده‌اند که رحیمی به ماموران حین انجام وظیفه توهین کرده و قاضی عربستانی نیز بر اساس این ادعا رحیمی را به پنج روز بازداشت محکوم کرده و در حال حاضر رحیمی در زندان عربستان به سر می‌برد.

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: در لحظه اول وقوع این موضوع مسئولان ایرانی حاضر در عربستان این مهم را پیگیری کرده و قرار است به زودی و ظرف شنبه هفته آتی رحیمی زائر ایلامی آزاد و به استان ایلام اعزام شود./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
این گفته ای شما دروغ محض بوده وهنوز برای ازادی ایشان هیچ کاری از طرف ایران انجام نشده بعد ایشان حسین رحیم هستند
مدیر پایگاه مخاطب عزیز ما براساس مصاحبه وگزارش مسوولین خبر رانقل می کنیم .درصورتیکه می توانید بگویید دروغ محض که خبر بدون نقل وساخته پرداته رسانه باشد....ممنونم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار