امام جمعه پلدختر بر اهمیت توجه و مشارکت در جشن عاطفه‌ها تاکید کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای کمک و احساس مسئولیت در برابر همدیگر است تا همه از تحصیل و علم آموزی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۱۱۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 22 September 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نیرو‌هایی مخلص، اهل خدا ترسی و مطیع، ولی فقیه هستند و امنیت و اقتدار کشور به اقتدار نیرو‌های مسلح است.

وی باگرامی‌داشت و تبریک هفته دفاع مقدس افزود: وظیفه سنگین همه ما درهفته دفاع مقدس جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است که می‌فرماید ما در جنگ از عملکرد خود حتی برای لحظه‌ای نادم و پشیمان نیستیم.

امام جمعه پل‌دختر گفت: ابعاد مختلف، جایگاه و آموزه‌های بی شمار دفاع مقدس باید برای نسل‌های جوان و آینده ساز تبیین و انتقال یابد و هدف و فلسفه ریخته شدن خون پاک هزاران کبوتر سبک بال دفاع مقدس باید تشریح و ترویج شود.

وی به نهم ربیع الاول برابربا سوم مهرماه آغاز امامت امام زمان (عج) اشاره و با تبریک آن، افزود: عظمت این روز کمتر از نیمه شعبان نیست و انتظار می‌رود جشن‌های درخور شان امام زمان (عج) برگزارشود.

موسوی به چهارم مهرماه روز سرباز اشاره کرد و با تبریک این روز یادآورشد: مقام معظم رهبری فرمود سربازان زینت کشور هستند و در فراز دیگر نیز می‌فرماید سربازان بازوان توانمند نیرو‌های مسلح می‌باشند.

وی افزود: سربازان وظیفه در هر ارگان نظامی و انتظامی وظفیه خود را خدمت به مردم، جامعه ونیروی مسلح می‌دانند که یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجلیل از این نیرو‌ها می‌باشد.

امام جمعه پلدختر به ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: به روایت اهل سنت ۱۲و به روایت دیگر ۱۷ ربیع الاول سال‌روز میلاد پیامبر اعظم (ص) هفته وحدت نام‌گذاری شده است.

وی افزود: امروز اساسی‌ترین اقدام در جبهه مسلمانان حفظ وحدت اسلامی است که این مهم‌ترین مولفه و دژی محکم در برابر قدرت‌های قلدر است.

موسوی بر حفظ وحدت و دوری از تفرقه تاکید کرد و یادآورشد: ایجاد تفرقه بین مسلمانان و در جامعه اسلامی راهی برای نفوذ و شکست در برابر دشمن است که باید از آن خودداری شود.

وی به بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها اشاره کرد و با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، افزود: این ایام امسال با سال‌روز آغاز امامت امام زمان (عج)، ولادت پیامبراسلام (ص) و امام صادق (ع) مصادف شده که سرشار از خیر و برکت است و باید به فال نیک گرفت.

امام جمعه پل‌دختر به جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم نوع‌دوست پل‌دختر مثل گذشته با توجه به این جشن فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت را در شور، شعف و شادی خود در سال تحصیلی جدید با کمک و یاری رساندن سهیم کنند.

موسوی با تقدیر از کمیته امداد در برپایی جشن عاطفه‌ها بر اهمیت این جشن تاکید کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای کمک و احساس مسئولیت در برابر همدیگر است تا همه از تحصیل و علم آموزی بهره‌مند شوند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار