فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و ۳ مأمور پلیس از سوی متهم زخمی شده بودند.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از روزنامه ایران: قاتلی که مقابل اداره آب شهرستان فراشبند با کلاشنیکف ۲ مرد را به قتل رسانده و ۴ مأمور پلیس را زخمی کرده بود در عملیات ویژه پلیس استان فارس دستگیر شد.

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: این مرد ۳۲ساله در شهرستان فراشبند، در حین فرار اقدام به درگیری با مأموران انتظامی کرده بود که در این درگیری ۴ نفر از عوامل انتظامی نیز مجروح شدند.

وی با تأکید بر اینکه از لحظه وقوع حادثه، دادستان شهرستان فراشبند در صحنه حضور میدانی داشت، افزود: با تشکیل پرونده قضایی، ‌موضوع دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت و پس از شناسایی محل اختفای متهم متواری در شهرستان فراشبند با صدور دستور ورود به مخفیگاه توسط مقام قضایی، متهم در کمتر از ۴۸ ساعت بعد از جنایت‌هایش دستگیر شد.

بحرینی از تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به این پرونده خبر داد و تصریح کرد: دستگاه قضایی حامی اقتدار نیروهای فراجا در راستای حفظ امنیت جامعه است و روند رسیدگی به این پرونده در دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم در دستورکار نظارتی دادگستری استان قرار گرفته است.

این متهم روز چهارشنبه گذشته با اسلحه کلاشنیکف ۲ شهروند بی‌گناه را در شهرستان فراشبند به قتل رسانده و متواری شد که در ادامه و پس از اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه مطلع شدند مرد قاتل ۳۲ ساله بنا به دلایل نامعلومی مقابل ساختمان اداره آب شهرستان فراشبند و با اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه ۲ مرد ۳۵ و ۴۰ ساله بر اثر اصابت تیر مستقیم به قتل رسیدند و قاتل با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوه و باغات اطراف متواری شده بود. در ادامه درگیری و تعقیب و گریز، فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین و ۳ نفر دیگر از کارکنان پلیس نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند. حال ۴ مأمور مجروح فراجا مساعد است و برای ادامه درمان به شیراز منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار