کد خبر: ۱۱۲۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 02 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رحمتی سرمربی تیم نساجی در نشست خبری لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این الهلال بهترین در تاریخ است.

بر اساس این گزارش ، وی در ادامه گفت: همانطور که همه می‌دانیم با پرافتخارترین و بهترین تیم آسیا بازی داریم. امسال شرایط الهلال با توجه به بازیکنانی که گرفته خیلی فرق می‌کند و بهتر شده‌اند. ما هم تیم جوان و باانگیزه هستیم که برای اولین‌بار در این جام شرکت می‌کنیم و دنبال اهداف بسیار بزرگی هستیم.

من نباید درباره ورزشگاه پاسخگو باشم. دیروز و پریروز بازدیدی شد اما هر چقدر تلاش کنند اتفاقی برای این بازی رخ نمی‌دهد. خوب بودن یا بد بودن ورزشگاه برای ما بی‌اهمیت است. مهم‌ترین نکته این است که کنار هواداران بازی کنیم و از انرژی مثبت‌شان استفاده کنیم. الهلال تیم بزرگی در آسیا است اما ما خودمان را برای جنگ تمام عیار آماده کردیم. تک تک بازیکنان از نظر روحی آماده هستند.

تیم الهلال بازیکنان بزرگی دارد که بازیکنان تیم ملی کشورشان هستند و جزء مهره‌های تاثیرگذار تیم‌های ملی خودشان هستند اما من برای بازی فردا 25 ستاره دارم که تک تک‌شان نقش تعیین کننده‌ای در بازی فردا دارند.

در حال حاضر نباید به صعود کردن یا صعود نکردن توجه کرد. به خاطر اینکه ما بازی به بازی پیش می‌رویم. شرایط تیم نساجی با دیگر تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا و حتی تیم‌های گروه‌مان قابل مقایسه نیست. چه به لحاظ هزینه‌ و چه به لحاظ سایر مسائل، نمی‌خواهم قضیه را باز کنم. فقط می‌توانم بگویم که ما تیم جوانی هستیم که ماجراجویی را در آسیا شروع کردیم.

حس خیلی خوبی از بازی قبلی گرفتیم و مطمئن هستم این ماجراجویی را با انگیزه و علاقه بیشتری دنبال خواهیم کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار