فرماندار ویژه زابل با اشاره به تامین ۹ واگن گاز مایع برای انتقال گاز به منطقه سیستان، گفت: برخورد جدی و جریمه سنگین در انتظار متخلفان عرضه کپسول گاز در سیستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 04 October 2023

 

 علیرضا ملاشاهی صبح امروز در جلسه بررسی تامین و توزیع گاز مایع منطقه سیستان اظهار داشت: محصول ناهماهنگی و عدم نظارت دقیق برخی دستگاه‌ها نباید باعث شود مردم زمستان سختی را پیش رو داشته باشند.

فرماندار ویژه زابل به سرد شدن تدریجی هوا و نیاز بیشتر مردم به سوخت گاز اشاره کرد و گفت: با توزیع کنندگانی که گاز مایع را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار ندهند، برخورد جدی می‌شود و البته پیش از این نیز با برخی خاطیان برخورد شده و جریمه شدند.

وی تاکید کرد: پیرو پیگیری صورت گرفته با مرکز استان، 9 واگن گاز مایع به حوزه منطقه سیستان اختصاص یافته است. مسئولان منطقه باید مشکلات مردم را تا رسیدن گاز به روستاها پیگیری کنند.

ملاشاهی با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی در خصوص عدم تحویل سیلندر گاز به شهروندان قابل پذیرش نیست، ادامه داد: سزاوار نیست سیلندرهای گاز مایع مورد نیاز مردم برای سوخت برخی خودروها استفاده شود.

فرماندار ویژه زابل تاکید کرد: قرار نیست بخشداران تنها مشکل مردم را ببینند، بلکه باید با جدیت مشکل مردم را حل کرده و اجازه ندهند به آنها جفا شود. تهیه و توزیع گاز مایع به ویژه در نقاط مرزی باید بیشتر از قبل، عادلانه و بر اساس قیمت مصوب استان باشد.

وی بیان کرد: تامین رفاه و خدمت به مردم وظیفه ماست بنابراین کمبود گاز و نارضایتی مردم پذیرفته نیست و اگر توزیع کنندگان گاز اقدام جدی در امر توزیع مناسب انجام ندهند، دستگاه‌های نظارتی اقدام به تعریف سازوکار مناسب خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، این نشست به ریاست فرماندار ویژه زابل با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، بخشداران، مدیر شرکت پرسی ایران گاز، معاون شرکت نفت استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار