قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور:
قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور گفت: ١٠٠ نوع خدمت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 17 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جعفر صباغیان ظهر امروز سه‌شنبه (۲۵ مهر ماه) در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اولین یا دومین نهادی که به دستور رهبر انقلاب شکل گرفت در سال ۱۳۵۷ کمیته امداد امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) با تمام مشغله‌ها از مهم‌ترین اهدافش رسیدگی به قشر نیازمند جامعه بود، در تاریخ بعد از انقلاب خدماتی که کمیته امداد به مردم ارائه داد در ابعاد مختلف اثرگذار و اثربخش بود.

قائم مقام رئیس کمیته امداد تصریح کرد: در قالب ۱۷ برنامه و ۱۲۰ نوع خدمت به افراد تحت پوشش ارائه می‌شود که یکی اشتغال، مسکن رسیدگی به امور درمانی مددجویان، رسیدگی به نیازهای معنوی و فرهنگی افراد تحت پوشش است.

این مقام مسئول بیان کرد: منابعی که ارائه می‌شود در قالب منابع بودجه سنواتی است در حوزه اشتغال و مسکن طبق سنوات گذشته خدمات اساسی صورت گرفته است.

وی تشریح کرد: این جلسه شامل آیین تکریم و معارفه ترکمانه است، خدمت در کمیته امداد توفیق می‌خواهد که باعث خیر می‌شوند و خیر از این افراد به ما می‌رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: در بحث شناسایی و به هدف رساندن این منابع به اهل آن و شناسایی افرادی که واجد شرایط کمک هستند و قابل حمایت هستند و باید تحت پوشش قرار بگیرند دقت بشود.

این مقام مسئول بیان کرد: توجه ویژه به موضوع توانمندسازی داشته باشند باید قادر باشیم فردا در مقطع زمانی مشخص توانمند کنیم تا بتواند معیشت خود را تامین کند.

وی گفت: اصالت اصلی کمیته امداد تغییر از چرخه حمایت به توانمندسازی است،امید است آنچه خدا برای ما مقدر کرده موضوع خوب باشد و موانعی از سر راه مردم بر طرف کند. 

منبع: تابناک
برچسب ها: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار