امام جمعه موقت اهواز در تجمع بزرگ کارکنان شرکت فولاد خوزستان در محکوم نمودن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی:
کد خبر: ۱۱۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 07 November 2023
میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز با حضور در تجمع بزرگ کارکنان شرکت فولاد خوزستان در محکوم نمودن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، کارکنان شرکت فولاد خوزستان را، در خط مقدم مبارزه با دشمنان ایران اسلامی و انسانیت دانست.
 
این تجمع با حضور میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمع بسیاری از مسئولان و کارکنان شرکت فولاد خوزستان، بعدازظهر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ انجام شد. 
 
تجمع یاد شده با راهپیمایی کارکنان شرکت از پارکینگ مجاور مسجد حضرت رسول اکرم (ص) آغاز و تا یادمان شهدای گمنام و ۵۸ شهید این شرکت با سردادن شعارهای ضد استعماری ادامه یافت. 
 
میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز حضور در عرصه حمایت از مردم مظلوم غزه علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی است، یک وظیفه انسانی نیز است. 
 
وی گفت: قصه‌ی حمایت از فلسطین، تنها حمایت از یک شهر یا کشور نیست، مقابله با یک تفکر و طرح تجزیه کشور ایران و کوچک‌سازی خاورمیانه است. در سال ۱۹۱۹ خانمی به نام گرترود بل، یک جاسوس انگلیسی بود که نقشه تجزیه کشورهای بزرگ اسلامی را کشید و بوجود آورنده عراق کنونی و اردن بود. در آن زمان، کشوری به‌نام عراق، عربستان، اردن، کویت و دیگر کشورها نبود. سرزمین‌های پهناور اسلامی را با بهانه‌ی جنگ جهانی اول تقسیم نمودند و میان کشورهای استعماری تقسیم کردند. 
 
حاجتی افزود: ممکن است، کسی سوال کند چرا باید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا بگوییم؟ زیرا دولت‌های این کشورها، در صدد حذف شرف، دین و عزت ما هستند. 
از آغاز شروع تهاجم به غزه تاکنون، ۹ هزار نفر از مردم غیر نظامی که بخش زیادی از آنان زنان، کودکان و نوزادان هستند، به شهادت رسیدند. 
 
حاجتی خاطرنشان کرد: تنها در چند روز اخیر ۶ بمب یک و نیم تنی بر سر مردم جبالیا در غزه ریختند. 
ما مسلمان، شیعه و انسان هستیم. نمی توانیم در برابر ظلمی که به مردم غزه می‌شود، ساکت بمانیم. 
 
وی اظهار داشت: در گذشته، رژیم اشغالگر صهیونیستی مدعی بود نه با ارتش بلکه با گروه موزیک ارتش خود در لبنان دولت را عوض می‌کند، اما امروز به حدی تنزل پیدا کرده است که نیروهای حماس مقر فوق سری این رژیم را تسخیر کرده و سید حسن نصرالله به راحتی به ناوهای مستقر در دریای مدیترانه هشدار می‌دهد. 
 
حاجتی خطاب به کشورهای استعماری گفت: امروز پیام ما به دنیای استکبار این است، بدانید که جهادگران عرصه تولید در شرکت فولاد خوزستان، پای جبهه‌ی اقتصادی این کشور ایستاده‌اند و به‌صورت جهادی در حال تلاش و کوشش هستند. بر اساس فرمایش حضرت سیدالشّهدا (ع) مرگ با عزت بسیار با ارزش‌تر از زندگی با ذلت است. 
 
وی در پایان ابراز امیدواری نمود، مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت با پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی، سرزمین اشغال شده خود را باز پس گیرند. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان مراسم بیانیه این تجمع ضد استکباری از سوی مجری برنامه قرائت شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار