فرمانده انتظامی استان البرز از هلاکت قاتل شهید محمدرضا کوشکی در عملیات قاطعانه کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 09 November 2023

به گزارش «تابناک البرز» حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به دنبال شهادت شهید «محمدرضا کوشکی» یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ در درگیری با یک سارق مسلح، دستگیری قاتل این شهید والامقام در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی هویت قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده مخفیگاه قاتل در حوالی جاده چالوس شناسایی و بامداد امروز چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: پس از استقرار پلیس در محل اختفاء قاتل، باتوجه به نوع ماموریت و مسلح بودن این متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره نموده که این قاتل خطرناک به هشدارهای ماموران توجهی ننموده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی نمود که طی آتش متقابل این فرد شرور به هلاکت می‌رسد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از ابتدای آغاز عملیات شناسایی و دستگیری این متهم، تاکنون ۱۶ نفر از مرتبطان و همدستان قاتل که در اقدامات مجرمانه نامبرده مشارکت داشته اند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شده اند.

هداوند در پایان ضمن هشدار به مخلان نظم و برهم زنندگان امنیت شهروندان، خاطرنشان کرد: هیچ احدی نخواهد توانست از چنگال قدرتمند فرزندان غیور این مرز و بوم بگریزد و همه مجرمان به سزای اعمالشان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار