معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین بر اهمیت اقدامات نظارتی و هوشمند تعزیرات حکومتی در آرامش بازار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 15 November 2023

به گزارش تابناک قزوین، علی رحمانی روز چهارشنبه در جلسه شورای حقوقی تعزیرات حکومتی قزوین با اشاره به اینکه برای تنظیم بازار نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های ذیربط و مرتبط هستیم، تاکید کرد: لازمه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نظارت‌های هوشمند، بازرسی‌های فنی و میدانی بر فرایند تامین و توزیع کالا‌های اساسی است.

وی تصریح کرد: در این راستا اقدامات نظارتی و رسیدگی تعزیرات می‌تواند بسیار بازدارنده و موثر در حفظ ثبات بازار باشد.

در ادامه این نشست، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز گزارش تحلیلی و آماری را از میزان و زمان رسیدگی به پرونده‌ها و شکایت‌های مردمی و اقدامات صورت گرفته برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در سطح استان ارایه کرد.

علیرضا حسن پور خاطرنشان کرد: ایجاد صلح و سازش و اعاده حق شاکی، اصلاح نرخ نامه واحد‌های پذیرایی اقامتی با همکاری میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، برگزاری جلسات دادرسی الکترونیکی محکومان زندانی با همکاری اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی، نظارت و پایش واحد‌های درمانی با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب، بازرسی‌های سرزده از کشتارگاه ها، فروشگاه‌های بزرگ، واحد‌های خدماتی و تولیدی با در نظر گرفتن شعار سال، نظارت بر کالا‌های مصرفی در ایام اربعین، ماه مبارک رمضان و آغاز سال تحصیلی را از جمله این اقدامات بودند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار