مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت بهسازی ۲۵ روستای شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 24 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشید ریاحی صبح امروز در نشست شورای اداری مدیران شهرستان فلارد گفت: در سال گذشته به منظور بهسازی معابر روستایی و مطالعات و بازنگری طرح هادی در ۳۰ روستا از ۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار عملیات عمرانی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان داشتیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امسال ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت بهسازی ۲۵ روستای شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ فقره وام روستایی سهمیه این شهرستان بود که متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند، گفت: تا کنون ۳۱ فقره انجام و تقسیط آن‌ها صورت گرفته است.

ریاحی با بیان اینکه در حوزه روستا‌های در معرض خطر پنج روستا در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: در چهار روستا نتیجه مطالعات درجاسازی و یک روستا نیازمند جا‌به‌جایی است.

وی اظهار کرد: در روستای منارجان با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد عملیات تثبیت در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به روستا‌هایی که طی سال گذشته بر اثر بارندگی دچار رانش شدند، گفت: تمام واحد‌هایی که در معرض خطر بودند شناسایی شده و این آمادگی وجود دارد که در شهرک امام خمینی زمین رایگان در اختیارشان قرار گیرد تا از موقعیت خطر عبور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار