رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری با همت قضات و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل ۴۳۳ زندانی مالی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 21 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: قضات و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل به ویژه شعبه مستقر در ستاد دیه طی ۸ ماه گذشته امسال با تلاش، پیگیری و برپایی جلسات سازشی توانسته‌اند، موجبات آزادی ۴۳۳ زندانی مالی غیر عمد و شبه عمد را فراهم کنند و آنان را به جامعه باز گردانند.

وی ضمن قدردانی از تمام خیرین افزود: در جریان آزادی زندانیان اولین و اصلی‌ترین خیرین خود شکات پرونده‌ها هستند که با گذشت بخشی از مبلغ، زمینه رهایی محکومین را فراهم می‌کنند.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره با آزادی ۴ نفر از زندانیان در شهرستان گرمی بیان کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی ۴ نفر از زندانیان مالی غیر عمد در این شهر فراهم شده و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

علوی افزود: مجموع مبلغ محکومیت این ۴ نفر زندانی ۱۵۴ میلیون تومان بود که با برگزاری جلسات با متشاکیان پرونده‌ها، مبلغ آزادی آنان به ۵۰ میلیون تقلیل یافت که این مبلغ هم با کمک خیرین پرداخت و همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) این چهار محبوس به آغوش گرم خانواده برگشتند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار