معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات اسفندماه امسال را در بستر مردم سالاری دینی در نهایت سلامت برگزار می کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۷ 08 January 2024

به گزارش تابناک تبریز، تراب محمدی امشب در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، خواب آشفته معاندین برای کاهش مشارکت و توطئه.های رنگارنگ‌ شان تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات برای ما اولویت دارد، افزود: در همین راستا بارها تاکید کرده‌ایم که هیچ یک از دست‌اندرکاران انتخابات، حق ندارند له یا علیه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی موضع‌گیری کنند.

محمدی ادامه داد: باید با هم‌افزایی و کمک همه‌جانبه هیأت‌های اجرایی و نظارت، انتخاباتی پرشور و باصلابت برگزار کنیم که برگ زرینی بر صفحات کتاب پرافتخار جمهوری اسلامی بیفزاید.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی بیان داشت: باید با بهره‌گیری از توان رسانه‌ها برای تبیین جرائم انتخاباتی کوشید.

وی تاکید کرد: مردم بدانند که مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو، عامل تولید قدرت و افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

در این جلسه اعلام شد که کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اقدامات گسترده ای را برای ارتقای زیرساخت فیبرنوری در ۲۷ بخشداری استان جهت تسهیل و سلامت برگزاری انتخابات انجام داده است.

همچنین اعلام شد که کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان تاکنون ۲۲ دوره آموزشی مرتبط با انتخابات با شرکت ۴۹۰ نفر از اعضای هیأت‌های اجرایی در شهرستان‌ها برگزار کرده است.

 در این جلسه اعلام شد که ۹۷ درصد مردم آذربایجان‌شرقی در زمان برگزاری انتخابات اسفندماه امسال دارای کارت ملی خواهند بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :