مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از آزادی ۱۸۹ زندانی با مجموع بدهی ۲۵۵ میلیارد تومان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 09 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا حیدری در نشست اعضای ستاد دیه چهارمحال و بختیاری از آزادی ۱۸۹ زندانی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد و گفت: مجموع بدهی این زندانیان ۲۵۵ میلیارد تومان بود.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون نیز پرونده ۱۰۹ زندانی با مجموع بدهی ۱۹ میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان در ستاد دیه استان در حال پیگیری است.

در ادامه این نشست مجید صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری نیز با اعلام اینکه در سال گذشته مردم استان بیش از ۲میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان کمک کردند، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون نیز مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب جشن‌های گلریزان جمع‌آوری شده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این یک میلیارد تومان نیز در طول ماه‌های گذشته جمع‌آوری شده و ۱۵ میلیارد تومان نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری برای کمک به پرداخت بدهی محکومان مالی استان تخصیص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار