مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال دولت سیزدهم ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در این استان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 05 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، فرشید ریاحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان دولت دوازدهم برای ۳۷۰ روستای این استان بهسازی معابر روستایی انجام شد، اما طی ۲ سال از عمر دولت سیزدهم برای معابر ۳۳۱ روستا بهسازی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص تامین قیر رایگان در دولت سیزدهم و دولت‌های قبلی، ادامه داد: از ابتدای عمر این نهاد تا پایان دولت دوازدهم ۳۳ هزار تن قیر برای روستا‌های این استان تامین شد، اما طی ۲ سال اخیر ۹ هزار تن قیر به روستا‌ها اختصاص یافته است.

وی افزود: سهمیه ساخت مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری طی چهار سال دولت سیزدهم ۱۴ هزار واحد است که طبق این برنامه‌ریزی باید سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد ساخته شود.

ریاحی اضافه کرد: طی سال جاری تعداد تسهیلات مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری از ۳ هزار به ۷ هزار و ۵۰۰ فقره افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: سهمیه مسکن شهری بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری ۶ هزار و ۳۵۱ واحد است که از مجموع این تعداد عملیات اجرایی ۳ هزار و ۲۵۱ واحد آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلای اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا کنون طرح هادی در ۵۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان اجرا شده، اما این طرح هنوز به طور کامل در این روستا‌ها اجرایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال ۷۷ طرح هادی روستایی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال در روستا‌های استان اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار