فرهاد بشارتی:
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: توصیه می‌کنم که همه مردم به سیستان وبلوچستان سفر کرده و از نزدیک با قابلیت‌ها و ظرفیت های این استان آشنا شوند.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 17 February 2024

به گزارش تابناک سیستان وبلوچستان، فرهاد بشارتی در بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: با حضور در غرفه سیستان وبلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران از نزدیک با میوه‌ها و محصولات کشاورزی و غذاهای محلی استان آشنا شدم.


این بازیگر افزود: به زودی و در فرصتی مناسب برنامه‌ای با محوریت گردشگری در دست تولید داریم که به سیستان وبلوچستان سفر خواهیم کرد و از نزدیک جاذبه های دیدنی، زیبا و بکر استان را به مردم ایران و گردشگران داخلی و خارجی به نمایش خواهیم گذاشت.
او افزود: موضوع محروم بودن سیستان وبلوچستان یک باور غلط است و توصیه می‌کنم همه مردم به این استان سفر کرده و از نزدیک زیبایی آن را مشاهده کنند و با مردمان خونگرم این خطه بیشتر آشنا شوند تا فرهنگ غنی سیستان وبلوچستان با کل کشور پیوند بخورد.
او ادامه داد: با ورود گردشگران داخلی و خارجی بازار کار نیز ایجاد خواهد شد و جوانان این خطه مشغول کار ثابت و خوبی خواهند شد و در کاهش نرخ بیکاری استان نیز تاثیر مستقیمی دارد.

آرزوی بازیگر سینما و تلویزیون برای مردم سیستان وبلوچستان
یکی دیگر از بازیگران برجسته و مطرح سینما و تلویزیون گفت: با حضور در این غرفه از صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و غذاهای بومی سیستان وبلوچستان لذت بردیم.
علی کاظمی افزود: از خداوند بهترین‌ها را برای مردم این استان آرزومندم و انشالله که همیشه خوش و خرم باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار