معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سیستان وبلوچستان با توجه به ظرفیت و استعدادهایی که دارد می‌تواند به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشد.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 17 February 2024

به گزارش تابناک سیستان وبلوچستان، جواد واحدی با حضور در غرفه سیستان وبلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردم تا در روز سوم نمایشگاه از غرفه سیستان وبلوچستان بازدید کنم.

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در ابتدا جا دارد تا از تلاش همه دست‌اندرکاران در برگزاری این نمایشگاه و همت مدیرکل و همکاران اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکر کنم و از زمان مدیریت جدید کارهای بسیار خوبی در استان انجام شده که لازم است از مدیرکل و استاندار که فضای کار صمیمی را به وجود آورده‌اند تشکر کنم به طوری‌که قطار توسعه و گردشگری در استان سرعت مطمئنه خود را گرفته است.

او ادامه داد: در حوزه گردشگری این استان پتانسیل‌های ویژه‌ای دارد که می‌تواند مقصد گردشگری برای کلیه گردشگران داخلی و خارجی باشد.

به گفته واحدی، سیستان وبلوچستان در حوزه میراث‌فرهنگی نیز پتانسیل های ویژه‌ای دارد که باید شناسانده شود و بحمدلله اقدامات خوبی صورت گرفته است.

او تاکید کرد: حوزه سرمایه‌گذاری هم باید در این استان فعال‌تر شود و همچنین مرمت، بازسازی و احیای آثار در دستور کار قرار گیرد و در این مهم نیز می‌توان از ظرفیت شد خیرین میراث‌فرهنگی استفاده شود.
واحدی ادامه داد: این استان در حوزه صنایع‌دستی یکی از سرآمدان کشور است که باید بحث برندسازی، فروش و بازاریابی محصولات در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها وزارت گفت: در حوزه غذا نیز خیلی خوب عمل شده و تیم سیستان و بلوچستان با تنوع بالایی در نمایشگاه حاضر شده است که باید در این زمینه تبلیغات بیشتری انجام شود. در حوزه نشاط اجتماعی هم بسیار خوب ورود کرده‌اند و با حضور هنرمندان سیستانی و بلوچ در غرفه، موسیقی این خطه به خوبی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار