مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش از ابلاغ دستورالعمل های اجرایی نخستین جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی در ایام پایانی سال و نوروز سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 18 February 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، نصراله زمانی در خصوص دستورالعمل های اجرایی واحدها و ادارت مستقر در فرودگاه بین المللی کیش در ایام پایانی سال و نوروز 1403، گفت: با افزایش تقاضای سفر از بیست و پنجم اسفند امسال تا 25 فروردین سال 1403 ارائه خدمات به عموم مسافران نوروزی 24 ساعته می شود.

 

به گفته زمانی، تمام واحدهای مستقر در فرودگاه باید نسبت به برنامه ریزی، نظارت، کنترل، هماهنگی و تسهیل در ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزی اقدام کنند.

 

وی با اشاره بر لزوم اهمیت ترافیک فضای بیرونی پایانه فرودگاه و احداث پارکینگ ویژه موتور سیکلت و دوچرخه، خاطر نشان کرد: رعایت اخلاق حرفه ای، مردم داری، پوشش مناسب، احترام به مسافران و گردشگران باید سر لوحه کاری پرسنل قرار گیرد.

 

نصراله زمانی از ایجاد دفاتر فروش برای شرکت های هواپیمایی در پایانه فرودگاه بین المللی کیش خبر داد و اظهار داشت: به منظور جلب رضایتمندی گردشگران نوروزی، دوره های آموزشی با محوریت برقراری ارتباط موثر با مسافران برگزار خواهد شد.

 

زمانی در رابطه با مدیریت حمل و نقل عمومی و نظارت فراگیر بر تردد و نرخ تاکسی ها، بیان داشت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی تدابیر و پیش بینی های لازم از سوی مدیرت حمل و نقل شهری در خصوص تامین و افزایش ناوگان عمومی در ساعت های شلوغی فرودگاه در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که یک دستگاه خودروی سوخت رسان و همچنین تامین و ذخیره سازی سوخت هواپیماها در ساعات شلوغی از سوی اداره سوختگیری پیش بینی شده، افزود: برنامه ریزی و اقدامات لازم با هدف جلوگیری از تاخیر احتمالی ناشی از سوخت رسانی انجام شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش با بیان این که شرکت های هواپیمایی ملزم به ثبت آمار تعداد پرواز، مسافر و سایر اطلاعات پروازی در سامانه هستند، گفت: شرکت های هواپیمایی باید در زمان تاخیر پرواز؛ اقدامات لازم را بر اساس دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار