رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم بزرگ روی ماه شهدا، به مناسبت ۲۲ اسفند ماه و روز گرامیداشت شهدا خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۵ امروز در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 12 March 2024

به گزارش «تابناک البرز» امیر اشتری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدای عظیم الشان ایران اسلامی و لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف جهت نکوداشت آنها، گفت: هرساله در ۲۲ اسفندماه و روز نکوداشت شهدا، مراسم مختلفی جهت گرامیداشت یاد و نام شهیدان والامقام برگزار می‌شود که شهر کرج نیز در این روز میزبان برگزاری آئین‌های متفاوتی است.

وی بیان کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد برنامه و مراسم بزرگی با نام روی ماه شهدا را امروز، سه شنبه ۲۲ اسفند ماه ساعت ۱۵ در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار کند که هدف از این رویداد، زنده نگهداشتن یاد شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با لحاظ کردن محتوای فاخر، مناسب و فرهنگ‌ساز است.

اشتری عنوان کرد: شعرخوانی احمد بابایی از شعرای به نام کشور، روایتگری حاج حمید پارسا از یادگاران دوران دفاع مقدس، مداحی سید امیر حسینی، اجرای علی کمالی خواننده البرزی و همچنین حضور بهرام شهبازی، راوی توانا و شفیع شعله‌کار مجری صدا و سیمای ملی، از بخش‌های متنوع مراسم بزرگ روی ماه شهدا هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان کرجی دعوت به عمل می‌آید در این مراسم حضور به‌هم رسانند تا در روز بزرگداشت شهدا، در کنار یکدیگر یاد و نام و خاطره فرزندان جان برکف و شهید ایران عزیز را زنده نگه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار