کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ 30 March 2024

بی ام اسپیس (BM Space) از گروه بهمن، قرار است خودرو سدان کوپه نتا GT را به کشورمان وارد کند.

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود.

 

گروه خودروسازی بهمن موتور که از شرکت‌های فعال در زمینه مونتاژ و واردات خودرو به کشور محسوب می‌شود، مدتی پیش و در جریان نمایشگاه اتو اکسپو تهران با یکی از برندهای خود با نام بی ام کارز (BM Cars) به معرفی کراس اوور برقی جذاب و دوست‌داشتنی نتا یو (NETA U) پرداخت و حال قرار است تا با برند جدید بی ام اسپیس، خودرو برقی هوزون نتا GT را نیز به بازار ایران عرضه نماید. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این محصول وارداتی بازار ایران می‌پردازیم

خودرو برقی نتا GT، وارداتی جدید بهمن موتور

نتا-GT

 

شرکت خودروسازی نتا که در حال حاضر با عرضه تنها ۴ محصول در بازار خودروهای الکتریکی فعالیت می‌کند، توانسته با فروش قابل توجه محصولات خود در بازارهای مختلف، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. اکنون نسخه GT نتا قرار است تا در مدل پایه به بازار کشورمان عرضه شود. در بخش طراحی با یک خودرو کوپه با طراحی کشیده درها روبه‌رو هستیم که جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است. در قسمت جلو و عقب خودرو شاهد طراحی چراغ‌های باریک و کشیده هستیم که ظاهری خشن و اسپرت به NETA GT اعطا کرده است.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۴۷۱۵، ۱۹۷۹ و ۱۴۱۵ میلی‌متر بوده و همچنین فاصله بین دو محور این خودرو ۲۷۷۰ میلی‌متر اعلام شده است.

مشخصات فنی نتا GT بی ام اسپیس

نتا-GT

این خودرو در نسخه‌های متفاوت به بازار جهانی عرضه شده است و نسخه پایه وارداتی به بازار کشورمان با قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ دلار احتمالا با یک پیشرانه الکتریکی سنکرون آهنربایی دائم با ظرفیت باتری ۶۴.۲۷ کیلووات‌ساعت عرضه می‌شود که قادر به تولید حداکثر توانی معادل با ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن‌متر است. شتاب صفر تا صد در این خودرو حدود ۶.۷ ثانیه اعلام شده که عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

مدت زمان شارژ شدن نتا جی تی در حالت شارژ عادی برابر با ۱۱ ساعت و در حالت شارژ سریع و از ظرفیت ۱۰ الی ۸۰ درصد حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود. همچنین حداکثر برد آن با یک بار شارژ کامل، ۵۶۰ کیلومتر اعلام شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی NETA GT

نتا-GT

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار