مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال بختیاری گفت: طرح یکپارچه خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر در استان چهارمحال و بختیاری از ۲۴ اسفند ماه به مدت ۲۳ روز در ورودی شهر‌ها و مکان‌های انتخاب شده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 14 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از اجرا شدن برنامه‌های استانی، کشوری و خارج از کشوری در جمعیت هلال احمر خبرداد و اظهار کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های خوبی در جمعیت هلال احمر استان اجرا شد و توانستیم ارتباط خوبی در زمینه‌های فرهنگی برای قشر جوان جامعه جذب کنیم.

وی همچنین از کسب رتبه دوم معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در کشور خبرداد و تصریح کرد: بر اساس نامه دریافتی از ریاست سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی کلیه فعالیت‌های حوزه جوانان و فعالیت‌های نوآورانه و ابتکاری، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان با کسب ۱۰۵ امتیاز از ۱۱۰ امتیاز موجود، به رتبه دوم در رتبه‌بندی کشوری دست پیدا کرد.

مثنوی این موفقیت را مدیون تلاش‌ها، نوآوری‌ها و ابتکار عمل‌های جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر استان دانست و افزود: اگر اعضای جوان جمعیت هلال احمر در کنار داوطلبان و امدادگران نباشند، مجموعه هلال احمر عملاً ماهیتی برای خود ندارد.

وی با توجه به تلاقی پیدا کردن ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان گفت: طرح یکپارچه خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری از ۲۴ اسفند ماه به مدت ۲۳ روز در ورودی شهر‌ها و مکان‌های انتخاب شده انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از افزایش انسجام و هماهنگی میان طرح نوروزی خبر داد و تصریح کرد: اعضای این جمعیت در طرح خدمات یکپارچه نوروزی جمعیت هلال احمر، خدماتی از جمله فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی در کنار راهنمایی مسافرین را به مسافران استان در ورودی‌های شهرستان‌های استان عرضه می‌کنند.

مثنوی با اشاره به روحیه داوطلبی و فعالیت‌های ابتکاری و خلاقانه جوانان جمعیت هلال احمر در سال گذشته، از کسب رتبه دوم در طرح خدمات نوروزی در سال گذشته خبر داد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به ظرفیتشان توانمندی‌های بیشتری نسبت به سایر استان‌ها دارند که امیدواریم بتوانیم توانمندی‌ها را به بهترین شکل ممکن شکوفا کنیم.

وی در پایان توانمندی‌های جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر را فراتر از مشکلات نبود امکانات کافی دانست و نسبت به ارائه خدمات با کیفیت‌تر و بهتر و خلاقانه‌تر در طرح ملی خدمات یکپارچه نوروزی سال ۱۴۰۳ ابراز امیدواری کرد و گفت: توجه به ماه مبارک رمضان و حفظ شئونات اسلامی در پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار