مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه با اجرای طرح نظارت بر جایگاه‌ها برای سوخت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی کامل داریم، گفت: ۲۳۰ جایگاه سوخت در استان گیلان فعال است.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ 18 March 2024

آمادگی ۲۳۰ جایگاه سوخت در گیلان در طرح نوروزیآمادگی ۲۳۰ جایگاه سوخت در گیلان در طرح نوروزی

مجتبی شکوری امروز، ۲۷ اسفندماه در گفت با خبرنگارتابناک گیلان، از آمادگی برای خدمات رسانی به هموطنان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با اجرای طرح ارزیابی و نظارت بر سوخت رسانی نوروزی در جایگاه های استان گیلان، از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ برای سوخت رسانی به هموطنان و مسافران نوروزی آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ جایگاه سوخت در استان گیلان فعال است، عنوان کرد: کلیه جایگاه های استان به ویژه مجاری عرضه ای که در محورهای ورودی و خروجی استان قرار دارند، از لحاظ آماده به کار بودن تجهیزات ایمنی، دیزل ژنراتور، اطمینان از سالم بودن تلمبه ها، تامین و توزیع به موقع سوخت و همچنین سرویس های بهداشتی و نمازخانه‌ها در بازدیدهای نظارتی مناسب بوده و مستمراً آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی می باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان قطب گردشگری کشور می باشد، از هموطنان خواست که با توجه به تراکم سفرهای نوروزی در گیلان و امکان شلوغی جایگاه های عرضه سوخت، از مبداء سفر سوختگیری کرده و همچنین از کارت شخصی خود برای سوختگیری استفاده کنند.

شکوری ضمن توصیه به هموطنان درخصوص عدم پرداخت هرگونه وجه اضافه در صورت استفاده از کارت آزاد جایگاه ها، تصریح کرد: مرکز ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به صورت شبانه روزی پاسخگوی انتقادات و پیشنهادات هموطنان می باشد.

وی با اشاره به ذخیره سازی مطلوب فرآورده های نفتی تاکید کرد: تامین و توزیع سوخت در کلیه جایگاه های درون شهری و برون شهری استان گیلان انجام شده و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان همچون سال های قبل در خدمت مرم شریف استان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان ادامه داد: با سعی همکاران پرتلاش مجموعه پخش فرآورده های نفتی و سایر عوامل همکار این مجموعه اعم از شرکت های حمل و نقل، رانندگان نفتکش ها، جایگاه‌داران و فروشندگی های فرآورده های نفتی حداکثر توان خود را برای سوخت رسانی مطلوب، معطوف خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار