معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مردم از تردد غیرضرور و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، و همچنین کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 18 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی با اشاره به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی نسبت به احتمال بارش شدید باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در هفته جاری هشدار داد.

وی با اشاره به صدور هشدار قرمز از سوی سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از روز دوشنبه، ۲۸ اسفند الی چهارشنبه یکم فروردین شاهد وقوع بارش شدید در سطح استان و شهرستان خواهیم بود که احتمالا شاهد جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خواهیم بود.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در همین راستا کلیه دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، تجهیزات، پشتیبانی و ... در سطح شهرستان، بخش‌ها و روستا‌های تابعه به حالت آماده‌باش کامل درآمده و توصیه‌های لازم در این خصوص به دستگاه‌های ذیربط و نیرو‌های تحت امر داده شده است.

مرادی اضافه کرد: شهروندان نکات و موارد ایمنی را مورد توجه قرار داده و از تردد غیر ضرور و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، و همچنین کوهنوردی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار