مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: 228 نفر از راهپیمایان در روز جهانی قدس از ایستگاه‌های سلامت و اکیپ های سیار هلال احمر استان خدمات امدادی دریافت کردند‌.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ 06 April 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان سراسر استان همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 62 امدادگر و نجاتگر در قالب 14 تیم امدادی با بکارگیری 10 خودروی امدادی، خودروی کمکدار و موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور یافتند و نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.
عشقی با بیان اینکه تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای در سطح استان نیز اماده باش بودند، بیان داشت : 223 نفر از مردم برای کنترل فشار خون به ایستگاه‌های سلامت و اکیپ های سیار مراجعه کردند.
این مقام مسئول عنوان کرد : 4 مصدوم که بصورت سرپایی توسط نیروهای امدادی درمان و 1 نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خانه‌های هلال واقع در روستاها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.
عشقی گفت : همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر در تدوام پویش "بشردوستی" و جمع آوری کمک های نقدی برای مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیر‌های راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت خوان کرده است‌.
وی افزود: پویش بشردوستی در مسیرهای راهپیمایی و مصلی‌های نمازجمعه تمامی‌شهرهای استان با مشارکت داوطلبان فعال اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و هموطنان نوع دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم غزه را از طریق کد دستورى # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار