استاندار تهران از اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی‌های ضروری جهت برگزاری نماز عید فطر در پایتخت خبر داد و گفت: تمام امکانات برای برگزاری باشکوه این مراسم در استان تهران بسیج شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 07 April 2024

نماز عید فطر

به گزارش تابناک تهران، علیرضا فخاری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم عید فطر که با حضور عوامل و دستگاه‌های مربوطه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرداران «محمدرضا زاهدی» و «محمدهادی حاج رحیمی» و ۵ تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار کرد: روز عید فطر به لحاظ اهمیت، برای جهان اسلام بسیار ویژه است و در شرایط کنونی برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه این عید بزرگ، موضوع مهمی در سطح بین‌الملل محسوب می‌شود.

فخاری با اشاره به نقش هماهنگی استانداری تهران در اجرای مراسم عید سعید فطر در شهر و استان تهران به عنوان پایتخت، بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌ها در برگزاری این آیین تاکید کرد و گفت: از همه مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این عید بزرگ می‌خواهم، با شناسایی و رفع کمبود‌ها و جبران نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، توأم با یک وحدت نظر، برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این عید ارزشی تلاش کنند.

استاندار تهران با اشاره به تدوین پیوست‌های فرهنگی در حوزه برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی از سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواست نسبت به ارائه لیست مسئولیت‌ها و وظایف اهتمام داشته باشند و افزود: با ارائه این لیست‌ها میزان سهم اقدامات، توسط هر دستگاه و سازمان سنجیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام استان تهران تحت شعاع اقدامات برگزاری مراسم عید فطر قرار دارد و برنامه‌ریزی‌ها به برگزاری نماز عید فطر در مصلی محدود نمی‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم و موارد مطروحه توسط دستگاه‌های مسئول، پایتخت برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده خواهد شد.

محسن نایبی؛ معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه اقدامات در حوزه برگزاری نماز عید فطر تهران در تمام شهرستان‌ها پیگیری می‌شود، گفت: در این خصوص اقدامات و تعاملات مناسبی صورت گرفته که در جلسات امنیتی حول محور برگزاری نماز عید فطر، موضوعات به طور مفصل بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه مجموعه اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری عید سعید فطر توسط تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار