استاندار کهگیلویه و بویراحمد : در توسعه کارخانه سیمان دشتروم تاکید می شود که از نیروهای بومی منطقه به عنوان نیروی کار جدید استفاده شود .
کد خبر: ۱۱۶۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳ 14 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در بازدید از کارخانه سیمان دشتروم گفت: خوشبختانه این کارخانه در شرایط خوب کاری و مدیریتی قرار دارد.
احمدزاده ادامه داد: در بازدید انجام شده و بررسی شواهد، نشان می‌دهد می‌شود کارخانه سیمان دشتروم را توسعه و تولید را افزایش داد و ضمن این توسعه اشتغال جدید ایجاد کرد چرا که بازار فروش سیمان در داخل و خارج وجود دارد.
وی گفت: علاوه بر وجود بازار مصرف خارجی و ارز آوری صادرات تولیدات و همچنین با توجه به احداث ده هزار واحد مسکن ملی در شهر یاسوج، نیاز به سیمان زیاد است و مشکلی برای ماندن محصول روی دست تولید کننده وجود ندارد، بنابراین وقتی نیروی متخصص، مواد اولیه بازار فروش و همه شرایط توسعه موجود است باید به سمت توسعه رفت.
احمدزاده خطاب به مدیران کارخانه سیمان دشتروم گفت: طرح افزایش ۳ هزار و پانصد تنی را با وزیر صمت مطرح و پیگری خواهم نمود بنابراین باید طرح مدون توسعه آن آماده باشد.
وی در خصوص مشکلات موجود در حوزه برق، گاز، فیبر نوری و محیط زیست گفت: مدیران دستگاه‌های مرتبط موظف هستند برای رفع مشکلات اقدام کنند.
احمدزاده ادامه داد: توسعه کارخانه منجر به ایجاد فرصت شغلی جدید می‌شود که پس از اجرای طرح توسعه باید از بومی‌های همین منطقه بکار گرفته شود.
وی گفت: معاون اقتصادی استاندار ظرف یک ماه با هماهنگی مدیران مربوطه برای رفع مشکلات اقدام کند.
استاندار در پایان اظهار داشت: با توجه به شعار سال انتظار داریم کارخانه بحث تولید را در تراز فعلی که بالاتر از ظرفیت اسمی است حفظ کند و با حداکثر ظرفیت به تولید بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار