تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در حمایت از حمله موشکی و پهبادی سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب اسرائیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ 15 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۲۶ فروردین در این تجمع با بیان اینکه از دیدگاه ما منفورترین کلمه در قاموس بشریت که تا به امروز تدوین شده است کلمه جنگ است، گفت: در منطق ما اگر موشکی پرتاب می‌شود و فریادی بلند می‌شود در راستای منطق آیات قرآنی است.

وی با بیان اینکه اگر ما امروز مبارزه می‌کنیم در راستای رسیدن مردم به حق خودشان است، افزود: به فضل و کرم الهی ملت ایران بعد از انقلاب به این حیات و عزت دست یافته‌اند که شبی مثل دیشب دعای خود را به شکل عملی به درجه اجابت برسانند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: افتخار ما رهروان خمینی و خامنه‌ای این است که توانستیم قدرت نظامی و معنوی خود را به دشمنان نشان دهیم و با این حرکت فریاد تظلم‌خواهی بشریت را به گوش مستکبران عالم برسانیم.

وی با بیان اینکه عملیات دیشب ما عملیات انتقامی نبود، ادامه داد: بلکه یک قلق‌گیری نظامی بود تا نشان دهیم اگر اسرائیل و آمریکا دست از شرارت‌هایشان برندارند، در زیر چکمه‌های رزمندگان جبهه مقاومت در قدس و بیت‌المقدس بیدار خواهند شد.

گفتنی است، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، نبرد با اسرائیل پاسخ قاطع ماست، جنایت اسرائیل جنایت آمریکاست، سپاه و ارتش ما تشکر تشکر، سپاه مظهر اقتدار است و ... سر دادند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار