تیم فوتبال نساجی قائمشهر پس از شکست غیر منتظره هفته گذشته مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ، این هفته میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود که با برتری در این بازی امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه داشت
کد خبر: ۱۱۶۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۴ 20 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مقابله با دست ناپاک واسطه های برنج مازندران.

استاندار مازندران : باید دستان ناپاک واسطه های برنج کوتاه شود زیرا واسطه ها سودهای نجومی از کشاورزان بردند درحالی که هیچ خدمتی ندارند، در حوزه اجتماعی دست به کاری نزده و هیچ خیری نمی رسانند.

 

نخستین نشاء مکانیزه برنج مازندران از نوع گونه طارم محلی روز پنجشنبه در آیین رسمی و با حضور استاندار مازندران، معاون وزیر جهاد کشاورزی، نماینده مردم آمل در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار آمل و برخی مدیران استانی در روستای فیروز کلا بخش دشت سر شهرستان آمل انجام شد. ‎ 

 

حجت الاسلام فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری مازندران با مهندس علمدارپور مدیر امور شعب بانک تجارت مازندران دیدار کرد
به گزارش حساب روز؛ در این دیدار شرایط همکاری منطقه آزاد تجاری مازندران با بانک ها به خصوص بانک تجارت مطرح و مورد تایید مدیران این بانک قرار گرفت.

 

آیین جشنواره شکوفه های گیلاس در روستای ناصرآباد بخش کجور نوشهر با حضور محسنی نماینده مردم شریف شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، ظفرمند معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عارفی نیا بخشدار کجور، محمودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر و جمعی از مدیران ادارات، دوستداران طبیعت و اهالی روستای ناصرآباد، اصحاب رسانه در باغ گیلاس بهره بردار پیشرو با شکوه و‌ جلوه‌ خاصی برگزار شد

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: سپاه پاسداران، منشا عزت افرینی‌ و رقم زدن ایران قوی است که با عملیات وعده صادق، اقتدار کشور را به رخ دشمانان کشیدند.

 

۵۰۰۰ روستای کشور امسال با حمایت‌های دولت در قالب جهاد آبرسانی وارد مدار بهره برداری می‌شوند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۷ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

دومین نمایش طنزواره با عنوان میر ما به همراه ۴ نمایش دیگر در محمودآباد به روی صحنه رفت.

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت عالم وارسته شهید آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در مصلای جمعه قائم شهر برگزار شد.

مربی نساجی گفت: به بازگشت روز‌های خوب نساجی و پشت سرگذاستن بدشانسی‌ها امیدوار هستیم.

آیین سنتی شکرگزاری پس از ماه رمضان همراه باضیافتی باعنوان شیرآش پزون باحضور مردم در روستای خرکاک لفور برگزار شد

رئیس کمیته امداد شهرستان نور از پرداخت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در سال گذشته به مدد جویان این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: عقب ماندگی آب در روستا‌های استان زیاد بوده ولی دولت سیزدهم توجه ویژه ای به حل این موضوع داشته است.

۲۰۵ چاه غیرمجاز و بدون پروانه پارسال در مازندران مسدود شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران خبر داد

۹۱ نفر بر اثر مصرف موادمخدر و عوارض ناشی از آن در مازندران جان خود را از دست داده اند

واحد ۴ بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از انجام تعمیرات میاندوره‌ای به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

همایش یک روزه اورولوژیست‌های کشور در بیمارستان تخصصی شمال آمل با ارائه جدیدترین دستاورد‌های عملی پزشکان متخصص این حوزه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برلزوم تقویت مردمی شدن هنر انقلاب تاکید کرد و خواستار گفتمان سازی برای ایجاد بستر مردمی شدن هنر انقلاب در سطح استان مازندران شد.

نماینده ولی فقیه درمازندران در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: مهم‌تر از اصل هنر به‌کارگیری هنر است و با آن باید به جنگ با باطل مسلح به هنر رفت.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران باتاکید براینکه کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی است، گفت: موانع و مشکلات پیش روی اعزام زائرین اربعین باید به موقع برطرف شود.

گمرکات مازندران بین ۶۷ گمرک فعال در صادرات فرآورده‌های لبنی، رتبه نخست به لحاظ ارزش را در بین گمرکات کشور دارد.

 

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دیدار که به منظور امضا تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان صمت استان صورت گرفت، با حضور دیدار بر لزوم همکاری هر چه بیشتر میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد و گفت: در حوزه دانش بنیان اقداماتی انجام شد و بخشی از نیازها همچنان باقی است که لازم است در این خصوص افزایش تعامل میان دانشگاه و صنعت صورت گیرد و این تعامل بسیار ارزشمند است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار