مدیرکل کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام از اغاز فعالیت قرار گاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارگران و کارفرمایان در کارگاههای کوچک در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 22 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی در این نشست، به ضرورت و تبیین ایجاد این قرارگاه پرداخت و اظهار داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای برنامه های صیانتی نیروی کار و کاهش حوادث ناشی از کار و بیماریهای شغلی در کارگاههای کوچک و متوسط و در اجرای مقاوله نامه ١۵۵سازمان بین‌المللی کار اقدام به ایجاد این قرارگاه با هدف آموزش و آگاه سازی کارگران و کارفرمایان نموده است.

وی افزود: به هر میزان آموزش های ایمنی و حفاظتی و بهداشتی درهمه کارگاهها و واحدهای تولیدی و خدماتی و صنعتی و صنفی نهادینه شود به همان میزان حوادث ناشی از کار نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری جامعه صنفی و نظام مهندسی و کارفرمایان بخش ساختمان با مجریان این قرارگاه در استان شد.

شایان ذکر است، در پایان جلسه احکام اعضای قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارگران و کارفرمایان کارگاههای کوچک به آنان اعطاء گردید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار