دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بر ضرورت تخصیص اعتبار به بخش پدافند غیرعامل این شرکت تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 31 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، یک دوره کارگاه آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به اهمیت آموزش و بیان تعاریف و مبانی پدافند غیرعامل هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی و توانمندسازی نیروی انسانی، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح علمی کارکنان و مدیران آب و فاضلاب روستایی مازندران عنوان کرد و بیان داشت: در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته دنیا بحث پدافند غیرعامل در صدر برنامه‌های آنها قرار دارد، زیرا پدافند غیرعامل کم هزینه‌ترین راه برای بالا بردن آستانه مقاومت ملی و افزایش بازدارندگی است.

محمد نعمتی افزود: در پدافند غیرعامل علاوه بر تهدیدات نظامی باید تمرکز خود را بر خطرات جدیدتری مثل تهدیدات بیوتروریسم، زیستی و... معطوف کنیم.

وی ادامه داد: آب از عناصر حیاتی برای مردم است و به‌کارگیری روش‌ها و دستورالعمل پدافند غیرعامل در طراحی، اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها همچنین در پیشگیری و مدیریت بحران بسیار حائز اهمیت است.

نعمتی با تأکید بر ضرورت تخصیص اعتبارات لازم در بخش پدافند غیرعامل به شرکت آبفار استان گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم اجرای پروژه‌ها با اهتمام بیشتری پیگیری شود.
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار