رئیس بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به ضرورت تبیین مواضع انقلاب بین دانش آموزان گفت: موج استکبار ستیزی و ترویج اقتصاد مقاومتی ویژه دانش آموزان، در فضای مجازی یزد ایجاد شود.
کد خبر: ۱۲۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 01 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ محمد اسلامی  با بیان اینکه سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد انتقال عالمانه فرهنگ ایثار و شهادت به دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: تلاش در راستای بازتولید حماسه‌ها و دلاوری‌های دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، از شاخص‌ترین رسالت‌های سازمان بسیج دانش آموزی در استان یزد است.

رئیس بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و ادبیات بسیجی در مدارس گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، پرداختن به مسئله بسیج موضوعی مهم و توجه به بسیج دانش آموزی موضوعی مهم‌تر است.

اسلامی استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی استان در راستای تبین اهداف انقلاب و دفاع مقدس بین دانش آموزان را ضروری دانست و بیان کرد: دانش آموزان به عنوان موثر‌ترین قشر فرهنگی، نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ انقلاب در جامعه دارند.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج دانش آموزی از پنج شنبه، 7 آبان ماه، شعار «دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی» را، عنوان روز اول و شعار «بسیجی، انتظار و عدالتخواهی» را عنوان روز دوم هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

رئیس بسیج دانش آموزی استان یزد با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی بین دانش آموزان در راستای تعیین مواضع سیاسی، دینی و انقلابی ادامه داد: شعار «دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی» به عنوان شعار روز سوم، «دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» شعار روز چهارم و شعار «دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» به عنوان شعار روز پنجم هفته بسیج دانش آموزی، از سوی سازمان بسیج دانش آموزی کشور تعیین شده است.

وی «دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری» را شعار روز ششم و «دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی» را شعار روز آخر هفته بسیج دانش آموزی در استان یزد عنوان کرد و اظهار داشت: موج استکبار ستیزی و ترویج اقتصاد مقاومتی ویژه دانش آموزان، در فضای مجازی ایجاد شود.

اسلامی شناسایی دانش آموزان نخبه علمی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی استان یزد را از دیگر رسالت‌های سازمان بسیج دانش آموزی یزد دانست و اظهار داشت: رونمایی از تولیدات فرهنگی و علمی دانش آموزان بسیجی استان یزد و برگزاری نشست هم اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی استان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار